כינה פקיד ציבור 'רוצח' 'אייכמן' ויפצה אותו ב – 15.000 ש"ח

    ישראל פריי No Comments on כינה פקיד ציבור 'רוצח' 'אייכמן' ויפצה אותו ב – 15.000 ש"ח
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שופט בית משפט השלום בתל אביב, עדי הדר, קבע כי הפעיל החברתי גלעד ליברמן יפצה בסכום של 15 אלף ש"ח את מנהל היחידה ליציאה מרצון ברשות האוכלוסין וההגירה, גדעון כהן.

    בית המשפט קבע כי ליברמן אמר לכהן לאחר דיון בבית המשפט שעסק בסוגיית היציאה מרצון את המילים 'אתה אייכמן' ו'אתה רוצח' וזאת במטרה לבייש את כהן.

    השופט הדר ציין בפסק הדין כי לליברמן לא עומדת הגנת "אמת דיברתי" בנוגע לשתי הקריאות, "בית המשפט מתקשה לראות, כפי שבית המשפט העליון התקשה לראות בעניין בן גביר, כיצד ליקויים כאלה ואחרים נטענים בפעילותו של מר כהן, ובית המשפט אף לא נכנס לבדיקת טענות אלה שכן זה לא תפקידו … כיצד טענות אלה יכולות לבסס אמת בפרסום כאשר נאמר לתובע , שהוא עובד בכיר בשליחותה של מדינת ישראל, 'רוצח' ו'אייכמן'".

    השופט דחה גם את האפשרות שמדובר ב"הבעת דעה" וקבע, "בית המשפט מגיע למסקנה שהאמירות היו גידוף ולא הבעת דעה. גם אם הייתה הבעת דעה, הרי וודאי שהמרכיב המרכזי והדומיננטי בדברים היה מרכיב הביוש והגידוף, ולא הבעת הדעה".

    "התובע נשלח על ידי מדינת ישראל לבצע את תפקידו, וככל שלנתבע או לאדם אחר יש השגות לגבי התנהלותו, יש שפע של דרכים כיצד לבקר אותו באופן מנומק ונכון, ולא באמצעות אמירת דברים במסדרון מיד לאחר דיון משפטי", הוסיף השופט וקבע כי ליברמן יפצה את כהן פיצוי משמעותי.



    0 תגובות